۱۳۸۹ مهر ۱۳, سه‌شنبه

محکومیت حشمت الله طبرزدی به حبس و شلاق را محکوم می کنیم . - جبهه متحد دانشجویی

حشمت الله طبرزدی، از بنیان گذاران جبهه متحد دانشجویی و دبیر کل جبهه دموکراتیک ایران، از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ۹ سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد .
صدور چنین احکامی از سوی قوه قضاییه جمهوری اسلامی در حالی صورت می گیرد که نا رضایتی عمومی تمام طبقات اجتماعی و صنفی جامعه را در بر گرفته است و در جامعه جهانی هم کشور هر روز با بحران تازه ای مواجه است .
در چنین شرایطی جمهوری اسلامی به جای تمکین به خواست ملت و تعامل و گفتگو با جامعه جهانی، سرکوب شدید و ایجاد خفقان در داخل کشور و ماجراجویی و ایجاد تنش در جامعه جهانی را به عنوان سیاست خود در پیش گرفته است، این دو سیاست در کنار اجماع جهانی بر علیه جمهوری اسلامی می رود که ایران را به سوی سرنوشتی سیاه سوق دهد .
هر چند کارنامه حکومت جمهوری اسلامی نشان داده که سردمداران جمهوری اسلامی از چنین سرنوشتی برای ایران استقبال می کنند و بقای خود را در چنین فضایی می دانند و از همین رو است که با وجود عجز در حل مشکلات اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و ... کشور با پیش کشیدن موضوعات جنجالی و مداخله در موضوعات داخلی کشورها جامعه جهانی را برای برخورد نظامی با ایران متحد می سازند .
در چنین شرایطی جبهه متحد دانشجویی به عنوان یک تشکل مستقل دانشجویی که از بدو تأسیس شاهد برخوردهای شدید قضایی با اعضای خود بوده است، ضمن محکومیت صدور احکام سنگین جهت برخورد با فعالان سیاسی تنها راه برون رفت از شرایط موجود را تمکین به خواست ملت که همانا آزادی تمامی زندانیان عقیدتی – سیاسی و برگزاری یک انتخابات آزاد تحت نظارت سازمان های جهانی می باشد، دانسته و از تمام گروه های سیاسی داخل و خارج از کشور نیز می خواهد حمایت از تمامی زندانیان عقیدتی – سیاسی و اقدام جهت آزادی بی قید و شرط آنان را از اولویت های کاری خود قرار دهند .
زنده باد آزادی – گسسته باد زنجیر استبداد - بر قرار باد دموکرسی

Image Hosting by www.up.iranxm.com
جبهه متحد دانشجویی
۱۳ مهر ماه ۱۳۸۹
تهران / ایران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر