۱۳۸۹ آبان ۲۷, پنجشنبه

زورگیری و چاقوكشی علیه دانشجویان صنعتی‌شریف

سایت شفاف: یكی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف با ارسال پیامی به آینده نوشته است: یكی دو سال است كه خبرهای مختلفی از باچگیری و زوزگیری عده ای ناشناس (كه البته شاید كل این عده همشون دونفر باشن!) كه با كشیدن چاقو بر دانشجویان در نزدیكی های دربهای خروجی دانشگاه در كوچه های اطراف، به تواتر شنیده میشود كه این اتفاق حتی برای چند مورد از دوستان من نیز رخ داده است.
اما در آخرین مورد آن، هفته جاری در شام دوشنبه 24 آبان این اتفاق در شرایط حادتری رخ داد! در مقابل دانشكده انرژی و پشت دانشكده مدیریت و اقتصاد در زمین متعلق به دانشگاه! دو موتورسوار با رفتن به سمت دوتن از دوستان من، یكی از آنها با تهدید دوست بنده با چاقو در مقابل كیف، پس از اندك مقاومت دوسن بنده، شاهد ضربات پیاپی چاقو بر قسمتهای مختلف بدنش بوده است كه شاید اگر چاقویی كه به پهلوی او وارد شده بود كمی بیشتر فرو رفته بود به شش او رسده بود و اكنون باید او را در میان قبرهای گورستان می یافتیم!
به راست تا به كی مسئولان دانشگاه نمی خواهند امنیت محدوده اطراف دانشگاه، مسیر دانشگاه تا خوابگاه را فراهم نكنند، تازه آن هم در قسمتی كه دقیقا متعلق به خود دانشگاه است!.
آیا باید شاهد مرگ عزیزی از دانشجویان باشیم تا آقاین به فكر بیفتند؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر