۱۳۸۹ آبان ۲۶, چهارشنبه

دیدار زهرا رهنورد با خانواده رسول بداقی، عضو شورای همبستگی برای دموکراسی و حقوق بشر در ایران

سایت خبری تحلیلی کلمه - زهرا رهنورد، نویسنده و استاد دانشگاه، به دیدار خانواده “ رسول بداقی ” معلم زندانی رفت . او در این دیدار ضمن دلجویی از خانواده این معلم زندانی، با همسرش گفت‌و‌گو کرد .

به گزارش کلمه، رسول بداقی از اعضای انجمن صنفی معلمان است که به خاطر فعالیت‌های صنفی‌اش به شش سال حبس محکوم شده است . او هم‌اکنون در زندان رجایی شهر دوران محکومیتش را می‌گذراند .
همسر رسول بداقی که سه فرزند کوچک دارد، در این دیدار از سختی‌هایی گفت که در مدت بازداشت همسرش بر او گذشته و این که او مجبور شده است به تنهایی سه فرزند را بزرگ کند، اما ماموران امنیتی هر روز فضا را برای آنها بسته‌تر کرده‌اند، تا جایی که همسر معلم وی را از زندان اوین به زندان رجایی شهر تبعید کردند . زندانی که با توجه به فاصله‌اش از تهران، سختی‌های بیشتری را نیز به خانواده این معلم زندانی تحمیل کرده است .
زهرا رهنورد نیز که در این دیدار با تعدادی از زنان اصلاح طلب همراه بود، گفت : « زندانی داشتن به خودی خود سخت است، چه برسد به این که زندانی در تبعید هم باشد . هر روز همه ما خدا را شکر می‌کنیم که با ظالمان نیستیم، کسی را زندانی نکرده‌ایم و به خانه کسی روزانه یا شبانه حمله نکرده‌ایم و چنین فشارهایی را به خانواده‌ای تحمیل نکرده‌ایم . »
وی در ادامه، آزادی هرچه سریع تر زندانیان را از خداوند خواستار شد و ادامه داد : « آقای بداقی و همه زندانیان سیاسی، آزادگانی هستند که فقط به سرافرازی ایران و سعادت ملت می‌اندیشند . »

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر