۱۳۸۹ آذر ۷, یکشنبه

درخواست یک زندانی جانباز 70در صدی شیمیایی از کمیسر عالی حقوق بشر

انتشار: فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
اینجانب بهروز شیرمحمدی جانباز 70 درصد شیمیایی سی. وی. آر و در نوبت پیوند ریه می باشم که در تمام طول 8 سال جنگ ایران و عراق در خط مقدم جبهه حضور داشتم و در منطقه حلبچه توسط گاز خردل مجروح گردیدم و همچنین در موارد متعدد دیگر مجروح گردیدم که ماحصل آن آسیب از ناحیۀ اعصاب و روان ،قلب،ریه ،پوست ،معده و چشم می باشد.
بنده از سن 13 سالگی در جبهه ها حضور داشتم و جزء کودک سربازانی که یک بار نیز اسیر شدم ولی به دلیل سن کم سریع به دولت ایران تحویل داده شدم.
کمیسر محترم حقوق بشر خانم ناوی پیلای با خبر شدیم که شما تا چند ماه دیگر برای بازرسی از وضعیت حقوق بشر کشور عزیز مان ایران راهی تهران می شوید. پس به رسم ادب به شما خیر مقدم عرض می کنم.لازم به یاد آوری نیست که شما چه مسئولیت سنگین و خطیری را بر عهده دارید مسئولیتی که زیرکی،تیزهوشی و وجدان بسیاری را طلب می نماید بی شک مسئولین و سردمداران دولت ایران که در فریبکاری و صحنه سازی ید طولایی دارند .سعی در پنهان کاریها و وارونه نماییهایی بسیاری خواهند زد که بی شک شما با فراصت و هوشیاری این فرصت را از ایشان خواهید گرفت.
بنده با شرایط بد جسمی و روحی که در طول 8 سال جنگ به عنوان یک کودک سرباز بر من عارض گردید.اکنون مدت بیش از 3 سال است که در بدترین زندان ایران یعنی زندان مخوفی رجایی شهر کرج به اتهام واهی سوء استفاده مالی و در اصل بدلیل سیاسی تحمل کیفر می نمایم. شاید من را به عنوان یک زندانی سیاسی به ثبت نرسیده باشد ولی علت تمام گرفتاریهای من از آنجا شروع شد که عده ای از مدیران با نفوذ دولتی برای سرکوب من دست به پرونده سازیهایی دروغین زدند مورد دیگری از نقض حقوق بشر که در مورد بنده دیده می شود این است که طی سالیان تمامی دکترهای معالج بنده و همچنین پزشکی قانونی ایران ماندن بنده را در زندان بسیار خطرناک دانسته و تاکید کرده اند که من برای پیشگیری از پیشرفت بیماری به اکسیژن مداوم نیاز دارم و باید در یک بیمارستان مجهز مخصوص جانبازان شیمیایی بستری گردم ولی متاسفانه مسئولین قوۀ قضاییه و سازمان زندانها به نظریه پزشکان متخصصان معالج بنده و همچنین پزشکی قانونی وقعی نگذاشته و همچنین بنده را در شرایط بسیار بد و غیر بهداشتی بین زندانیان خطرناک و بدور از تمامی امکانات درمانی و پزشکی محبوس کرده اند.
لازم به ذکر است که اسناد مربوط به ادعاهای بنده تماما در پرونده بهداری اینجانب در زندان موجود است اینک از شما از تقاضا دارم در صورتی که به ایران سفر نمودید یا خود و یا یکی از نمایندگانتان از زندان مخوف رجایی شهر کرج و شکنجه گاههای آن نیز دیدن فرمایید و حتما حقیر را نیز احضار نمایید تا اسنادی بیشماری از موارد نقض حقوق بشر توسط دولت ایران به شما ارائه نمایم.
شاید به طاهر جرم بند جرم سیاسی نباشد ولی بی شک من یکی از قربانیان حقوق بشر و سرکوب مخالفین در ایران می باشم که در پای بندی به اصول علمی و وطن پرستی و التزام به قانون جایی سئوالی حتی برای مخالفین خود نیز باقی نگذارده ام
با تشکر
بهروز شیر محمدی
زندان زجایی شهر کرج بند 2 سالن 4
7/9/89

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر