۱۳۸۹ آبان ۱۶, یکشنبه

سناتور آمریکايی: باید حکومت ایران را اخته کرد

Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com
سایت عصر ایران: به گزارش واشنگتن پست سناتور " لیندسی گراهام " سناتورجمهوری خواه ایالت کارولینای جنوبی در مجلس سنای آمریکا طی اظهاراتی در کنفرانس امنیت بین المللی " هالیفاکس " درکانادا گفت در صورت هر گونه حمله احتمالی به ایران برای نابود کردن قابلیت های هسته ای این کشور باید تمامی توان نظامی آن را نیز نابود کرد.
این سناتور جمهوری خواه گفت: " آمریکا نباید در صورت حمله به ایران صرفا به جراحی غده اتمی این کشور اکتفا کند و باید حکومت ایران را اخته کرد "!
گراهام با اشاره به اینکه از نظر او هنوز تحریم ها می توانند فشار اقتصادی لازم به حکومت ایران را افزایش دهند ، در عین حال درباره فلج کننده بودن تحریم های تشدید شده علیه ایران ابراز تردید کرد.
وی با اشاره به اینکه ایالات متحده در صورت حمله به ایران تنها به جراحی غده اتمی ایران نخواهد پرداخت ، افزود : " از نظر من حمله به ایران نباید به تاسیسات اتمی این کشور که به صورت پراکنده و در هدف های سختی قرار دارد ، باشد ، بلکه باید نیروی دریایی ایران غرق  و نیروی هوایی این کشور در این حمله به طور کامل نابود شود وضربه ای نهایی به سپاه پاسداران وارد کرد.
این سناتور آمریکایی افزود  که اگر دولت باراک اوباما تصمیمی  جسورانه تر  در مورد برنامه اتمی ایران بگیرد، از حمایت جمهوریخواهانی برخوردار خواهد بود که اخیرا اکثریت مجلس نمایندگان این کشور را به دست آورده اند.
گراهام در ادامه افزود که امیدوار است مردم ایران این شانس را پیدا کنند که حکومت خود را تغییر دهند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر