۱۳۸۹ دی ۹, پنجشنبه

تظاهرات در تورنتو علیه اعدام زندانیان سیاسی در ایران

جبهه متحد دانشجویی:بنا به گزارشهای رسیده ازجبهه متحد دانشجویی در کانادا،عصر روز چهارشنبه 8 دی ماه برابر با 29 دسامبر 2010 جمعی از ایرانیان کانادا در تورنتو در میدان مل لستمن گردهم آمدند تا اعتراض و انزجار خود نسبت به اعمال جنایتکارانه حکومت اسلامی در قبال اعدام علی صارمی و علی اکبر سیادت و دیگر زندانیان سياسی نشان دهند.
به گزارش جبهه متحد دانشجویی در کانادا، تجمع کنندگان با حمل پلاکارد و سر دادن شعار خواستار توقف اعدام های سیاسی شده و از سازمان ملل متحد درخواست کردند نسبت به اعدام سیاسی در ایران اقدام مناسبی انجام دهد. همچنين حاضران با طرح شعارهای ساختارشکن باور خود به تغییر رژیم و برقراری نظامی سکولار دمکرات مبتنی بر اعلامیه حقوق بشر را به دید عمومی گذاشتند
حاضران با در دست داشتن تصاویری از علی صارمی و حبیب الله لطیفی ، و با سر دادن شعار و حمل پلاکارد با مضامین آزادی زندانیان سیاسی و مخالفت با اعدام، رفتار سرکوبگرانه، غیرانسانی و خشن حکومت اسلامی را محکوم کردند. در ميان تجمع کنندگان افرادی از گروهها و تشکل هاي سیاسی و مدنی از جمله جبهه متحد دانشجويی در کانادا، دفتر برون مرزی کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی، کمیته همبستگی با مبارزات مردم ایران، انجمن سکولار سبز در تورنتو، گروه دمکراسی و حقوق بشر و .. دیده مي شدند که در محکومیت اعدام و مطالبات انسان دوستانه مردم ایران دور هم جمع شده بودند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر