۱۳۸۹ مهر ۱, پنجشنبه

قطع تلفن های منزل مهدی کروبی

سحام نیوز: از ظهر دیروز تلفن های منزل مهدی کروبی به طور کامل قطع گردید.
فاطمه کروبی در گفتگو با این سایت به خبرنگار ما گفت:” کلیه تلفن های منزل قطع شده است. نمی دانیم که هدف این آقایان از این اقدامات کودکانه و برخوردهای سخیف چه بوده ولی هر چه که هست این رفتارها نمی تواند خللی در اراده و عزم ما برای دفاع از حقوق مردم ایجاد کند.
خانم کروبی در ادامه اقدام نیروهای منیتی مستقر درب منزل ایشان را در برخورد با خانواده شهیدان باکری و همت به شدت محکوم نمود و از این شیوه برخورد با خانواده شهدا بویژه خانواده این دو شهید، آنهم در سالروز آغاز جنگ تحمیلی ابراز تاسف کرد.

حمله به معترضان با گاز اشک آور مقابل منزل کروبی
سایت جرس: خانواده شهیدان باکری و همت هنگامی که قصد ملاقات با مهدی کروبی را داشتند با اسپری گاز اشک آور مورد حمله نیروهای لباس شخصی قرار گرفتند و در جریان این حمله پسر شهید باکری بازداشت شد.
احسان باکری در پی هجوم نیروهای لباس شخصی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.
به گفته منابع مطلع، مهدی کروبی پس از تماس تلفنی صبح امروز با خانواده این شهدا و دلجویی از بابت اتفاق به وقوع پیوسته مقابل منزل میرحسین موسوی، از خانواده این شهدا برای حضور در منزلش دعوت به عمل آورده بود.
نیروهای لباس شخصی هنگام مراجعت خانواده شهید همت و باکری به منزل کروبی به آنها حمله ور شدند و احسان باکری را بازداشت کردند. پس از آنکه یکی از نیروهای مستقر به مادرش می گوید اسلحه را می گذارم روی شقیقه ات و راحتت می کنم ، درگیری شروع می شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر