۱۳۸۹ مهر ۲, جمعه

زارع زاده اردشیر در دیدار با نماینده دولت کانادا: تحریم ها نباید مردم را هدف قرار دهد

جبهه متحد دانشجویی:حسن زارع زاده اردشیر سخنگوی کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی و عضو همبستگی برای دمکراسی و حقوق بشر در ایران در دیدار با جان وستون، عضو پارلمان کانادا و نماینده نخست وزیر کانادا در امور ایران، گفت حقوق بشر مهمترین دغدغه ایرانیان است.

به گزارش کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی از دفتر کانادا، حسن زارع زاده اردشیر در دیدار با نماینده مجلس فدرال خواستار توجه کانادا به مسائل حقوق بشری در ایران شد. در این دیدار که در مورد نقض حقوق بشر، مسائل هسته ای و پرونده تحریم ایران گفتگو می شد، حسن زارع زاده اردشیر گفت امروز در ایران اقلیتی حاکم شده و امور سیاسی و اقتصادی را در دست گرفته اند که مورد تایید مردم ایران نیستند و باید هر نوع تحریمی آنها را مورد هدف قرار دهد و نه مردم را و ما این تحریم ها را هوشمند و هدفمند می نامیم.
عضو همبستگی برای دمکراسی و حقوق بشر در ایران همچنین تاکید کرد که امروز اگرچه مسائل هسته ای اهمیت دارد اما دغدغه اصلی مردم و فعالان داخل کشور نقض گسترده حقوق بشر است.
جان وستون عضو پارلمان کانادا از شهر ونکوور و نماینده نخست وزیر کانادا در امور ایران ، که در حال بررسی تحریم های احتمالی علیه جمهوری اسلامی ایران هستند، با تاکید بر تلاش های کانادا در حمایت از دمکراسی و حقوق بشر در ایران گفت خواسته های ایرانیان را پیگیری خواهد کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر