۱۳۸۹ بهمن ۲۹, جمعه

یکشنبه را به روز گرامیداشت صانع ژاله کنیم . - حزب کومه له کردستان ایران

در تظاهرات مردم آزادی خواه علیه دیکتاتوری ولایت فقیه در روز دوشنبه ٢٥ بهمن، صانع ژاله، دانشجوی کرد دانشگاه هنر در اثر شلیک مستقیم عوامل تبهکار جمهوری اسلامی، بسیجی‌های لباس شخصی، به شهادت می‌رسد . بلافاصله بعد از به شهادت رساندن وی دستگاه اطلاعاتی رژیم با جعل سند عضویت وی در بسیج تلاش می کند تا صانع ژاله دانشجوی آزادی خواه اهل پاوه را از عوامل رژیم معرفی کند که توسط نیروهای اپوزیسیون به قتل رسیده است . مدارک و شواهد متعدد و از جمله مصاحبه برادر وی قانع ژاله و گواهی ده ها هم کلاسی و هم رزم وی جعلی بودن ادعای این رژیم تزویر و دروغ را محرز کرده است . 
اقدام تبهکارانه رژیم در به قتل رساندن و سپس در مصادره شهادت این عزیز جان باخته، نفرت عمومی را در سرتاسر ایران و بخصوص در کردستان دامن زده و همگان را به ابراز اعتراض به این عمل جنایتکارانه و در عین حال ریاکارانه برانگیخته است . ما ضمن ابراز تسلیت به خانواده و دوستان و همرزمان صانع ژاله، برای گرامی داشت ایشان و نیز اعتراض به سرکوب های وحشیانه، همگام با بسیاری از فعالان سیاسی ایران و کردستان روز یکشنبه را روز گرامی داشت صانع ژاله اعلام می‌کنیم .
بر همگان آشکار است که خانواده این عزیز جان باخته بشدت تحت فشار بوده و قادر نیستند از این ظلم مضاعفی که در حق عزیز از دست رفته شان اعمال شده اعتراض نمایند، کما اینکه برادر وی تنها ساعتی بعد از انجام مصاحبه با بخش فارسی تلویزیون صدای آمریکا بازداشت شد . وظیفه بلند کردن صدای اعتراض را همه باید بر دوش خود احساس کنند . به همین جهت و به پاس احترام و بزرگداشت جان باخته راه آزادی صانع ژاله، به نشانه همدردی با خانواده و دوستان دانشگاهیش که با سرکوب مراسم بزرگداشت یاد وی روبرو شدند و همچنین به نشانه تقدیر از همه جوانان کردی که در صفوف مقدم مبارزه برای دموکراسی در جنبش آزادی خواهی دوسال گذشته ایران جان باخته اند همگام با بسیاری روز یکشنبه اول اسفند برابر با ٢٠ فوریه را روز گرامی داشت یاد صانع ژاله اعلام می کنیم .
ما همچنین شهادت جوان آزاده محمد مختاری را که او نیز در روز بیست و پنجم بهمن ماه به دست نیروهای سرکوب گر رژیم دیکتاتوری جمهوری اسلامی به قتل رسید به خانواده و دوستان و همرزمانش تسلیت می گوییم و اطمینان داریم که مبارزه متحدانه تودەهای آزادی خواه و حق طلب ایران روزهای عمر این رژیم جهل و جنایت را به پایان خود نزدیک خواهد ساخت .

حزب کومه له کردستان ایران
٢٧ بهمن ماه ١٣٨٩ برابر با ١٧ ژانویه ٢٠١١

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر