۱۳۸۹ بهمن ۱۰, یکشنبه

نامه بهروز جاوید طهرانی به مناسبت اعدام جعفر کاظمی و محمد علی حاج آقایی

خبرگزاری هرانا - بهروز جاوید ظهرانی زندانی سیاسی محبوس در زندان رجایی شهر کرج در پی اجرای حکم اعدام دو زندانی سیاسی در زندان اوین نامه ای را در درون زندان نگاشته است .
متن این نامه که در اختیار خبرگزاری هرانا قرار گرفته است به شرح زیر است :
نامه حزن آلود من برای شهادت دو زندانی دیگر
این نامه را از دنیای دیگر برایتان می‌نویسم در شرایطی که ما محروم از تلفن و ارتباط با سایر زندانیان هستیم و هنوز نمی‌دانم از چه راهی باید به بیرون از زندان برسد .
در بیرون از زندان بین نوشتن و اقدام کردن مخیر بودم، ولی اکنون که جا برای قدم برداشتن نیست ناگزیر می‌نویسم .
خبر اعدام دو زندانی سیاسی دیگر، جعفر کاظمی و محمد علی حاج آقایی همه ما شصت نفر را در سالن ۱۲ زندان رجایی شهر کرج محزون و متاثر کرد .
در حیرتم که رژیم جلاد مسلک حاکم با این اعمال توجیه ناپذیر، غیر منطقی، وحشیانه و دیوانه وار می‌خواهد پلیدی و پلشتی نظام اندیشگی و ساختار ذهنی‌اش را به همگان ثابت کند یا ید طولای خود در ددمنشی را ؟
جلادان، هر جور که فکر می‌کنید اشتباه است . شما هم، راه هزاران دیکتاتور سرنگون شده تاریخ را طی می‌کنید اگر دولت دیکتاتور مآبان تاریخ وفا داشت هرگز نوبت به شما نمی‌رسید . ایمان داشته باشید اگر تا آخرین آزاد مرد و آزاد زن در بند را هم اعدام کنید و خاطره ایشان را در اذهان خود به کابوسی تلخ و در اذهان جهان به اسطوره بدل سازید؛ تازه ایران به پا خواسته را در پیش رو دارید .
دوران زوال شما ممکن است دور باشد ولی به یقین خواهد آمد .
خواهیم دید !!!

بهروز جاوید طهرانی
زندان رجایی شهر کرج
۱۳۸۹/۱۱/۰۴

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر