۱۳۹۱ فروردین ۳۰, چهارشنبه

بیانیه جبهه دموکراتیک ایران در محکومیت فشار بر اعضای خود را از سوی دستگاه های اطلاعاتی – امنیتی

روابط عمومی جبهه دموکراتیک ایران –  در پی احضار چند تن از اعضای شورای مرکزی و دیگر اعضای جبهه دموکراتیک ایران این تشکل با صدور بیانیه فشار بر اعضای خود را از سوی دستگاه های اطلاعاتی – امنیتی محکوم کرده و اقدامات صورت گرفته را خلاف اعلامیه جهانی حقوق بشر و حتی قانون اساسی جمهوری اسلامی دانسته است .
در پایان این بیانیه تنها راه برون رفت از بن بست اقتصادی، سیاسی و اجتماعی موجود در کشور را تن دادن به خواست های به حق مردم بیان شده است .
متن کامل این بیانیه که از سوی روابط عمومی جبهه دموکراتیک ایران منتشر شده است، به شرح زیر است :

طی چند روز گذشته تعدادی از اعضای شورای مرکزی و اعضای جبهه دموکراتیک ایران به وزارت اطلاعات احضار شده و نسبت به فعالیت این تشکل مورد بازخواست قرار گرفته اند .
جبهه دموکراتیک ایران ضمن محکوم کردن احضار اعضای خود از سوی دستگاه های اطلاعاتی - امنیتی و همچنین تداوم حبس حشمت اله طبرزدی، دبیر کل جبهه دموکراتیک ایران در زندان رجایی شهر کرج با وجود وخامت حال وی، چنین روندی را خلاف اعلامیه جهانی حقوق بشر و حتی قانون اساسی جمهوری اسلامی می داند .
این فشارها در حالی است که معتقدیم تنها راه برون رفت از بن بست اقتصادی، سیاسی و اجتماعی موجود در کشور، تن دادن حاکمیت به خواست های به حق مردم است که از این طریق مشارکت ملت در آبادانی و آزادی ایران به کار گرفته خواهد شد .
در غیر این صورت فرصت ها یکی پس از دیگری از بین رفته و منافع ملی بیش از این خدشه دار خواهد شد .
 
زنده باد آزادی – برقرار باد دموکراسی – گسسته باد زنجیر استبداد
 
جبهه دموکراتیک ایران
30 فروردین ماه 1391
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر