۱۳۸۹ دی ۲۵, شنبه

برادر ابوالفضل طبرزدی : در تلاش برای پرونده سازی علیه برادرم هستند .

Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com
کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی - ابوالفضل طبرزدی، فعال مدنی و برادر زاده حشمت الله طبرزدی است که با گذشت ۲۵ روز از دستگیری وی توسط اداره اطلاعات اهواز، همچنان با دلایل نامعلومی در بازداشت به سر می برد .
به گزارش کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی، دادستان اهواز به برادر این فعال مدنی گفته است که تا زمان اثبات جرم ابوالفضل طبرزدی هیچ پاسخی به خانواده وی نخواهند داد . همچنین مقام های امنیتی از اعلام دلایل بازداشت وی سر باز می زنند .
ستاد خبری اداره اطلاعات اهواز در پاسخ به خانواده طبرزدی گفته است که "ما نمی توانیم اتهامات و دلایل بازداشت وی را به شما اعلام کنیم و بایستی تا روز برگزاری دادگاه منتظر بمانید ." .
شعبه ۱۲ دادیاری اهواز که به پرونده های امنیتی رسیدگی می کند نیز به خانواده طبرزدی گفته است که وی مرتکب جرم شده و بایستی این امر اثبات شود .
در حالی که تا کنون تفهیم اتهامی در خصوص ابوالفضل طبرزدی صورت نگرفته است، گفته های مسئولان امنیتی و قضایی نشانگر آن است که در حال پرونده سازی برای وی هستند .
ابوالفضل طبرزدی، برادرزاده حشمت الله طبرزدی دبیرکل جبهه دموکراتیک ایران می باشد که به دلیل پیگیری پرونده و وضعیت مهندس حشمت الله طبرزدی روز یکشنبه ۲۸ آذر ماه و در پی یورش بیش از ۸ تن از ماموران وزارت اطلاعات به منزل پدری اش در شهر اهواز بازداشت گردید . وی که ۱۸ روز را در سلول انفرادی به سر برده است، هم اکنون در بند 6 زندان کارون اهواز نگهداری می شود .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر