۱۳۹۱ آبان ۲۲, دوشنبه

هرانا؛ نامه خانواده حشمت الله طبرزدی در مورد تشدید پخش پارازیت در زندان

خبرگزاری هرانا - پیش‌تر گزارشی از سوی خبرگزاری هرانا در مورد تشدید پخش پارازیت در زندان رجایی شهر کرج منتشر شده بود و در طی آن از عوارض جسمی از قبیل شیوع خشکی مخاط، درد عضلانی و سردرد در بین زندانیان سیاسی سالن ۱۲ سخن به میان آمده بود.
خانواده روزنامه نگار زندانی حشمت الله طبرزدی در طی نامه ای که در اختیار خبرگزاری هرانا قرار داده اند در مورد این اقدام مسئولین زندان می‌گویند: شایان ذکر است قدرت تاثیر دستگاه مذکور به حدی است که در تلویزیون بند امنیتی ۱۲ اختلال ایجاد نموده است.
بروز سردرد‌های شدید، بیخوابی، حالت تهوع و بی‌اشتهایی شدید از پیامدهای تعبیهٔ دستگاه پارازیت است.
متن کامل نامه را در زیر می‌خوانید؛
در پی نصب دستگاه پارازیت به جهت کنترل ارتباطات زندانیان عقیدتی سیاسی با بیرون چند تن از زندانیان بند ۱۲ از جمله (...) این عمل را به شدت ضد حقوق بشر و موجب بیماریهای خطرناک می‌دانند.
شایان ذکر است قدرت تاثیر دستگاه مذکور به حدی است که در تلویزیون بند امنیتی ۱۲ اختلال ایجاد نموده است. بروز سردرد‌های شدید، بیخوابی، حالت تهوع و بی‌اشتهایی شدید از پیامدهای تعبیهٔ دستگاه پارازیت است.
قابل ذکر است زندانیان طی نامه‌ای به مسوول زندان خواستار جمع آوری دستگاه پارازیت شده‌اند و در جواب مسئولان زندان ابراز داشتند در امر فوق هیچ نقشی نداشته و وزارت اطلاعات کشور را مسئول آن می‌دانند.
زندانیان عقیدتی سیاسی زندان رجایی شهر خواستار رسیدگی هرچه سریع‌تر به امر فوق از سوی محافل حقوق بشر می‌باشند.
۹۱/۸/۲۰
خانوادهٔ زندانی سیاسی
حشمت الله طبرزدی
* اسامی زندانیان سیاسی بدلایل امنیتی حذف شد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر